Queensland 2

Lämnade Daintree, Cape Tribulation och åkte till Port Douglas! Första saken vi gjorde var att bada i poolen.
-
 
Åt middag på en kinisiskt resturang, supergott! Sen gick vi ner till stranden och myste och åt lite gott.
-
 
Nästa dag!! Åt frulle och fick bråttom till båten som skulle åka ut på Barrier Revet! Fick snorkel utrustning och våtträkt. 
-
Båten stannade på 3 stopp. På det första skulle Ella dyka med tub medans vi andra snorklar.
Det var helt underbart under vattnet. Varmt, så coola fiskar och en haj!! 
-
 
Andra stället. Jag, pappa och John skulle dyka! Min och John's tur för första gången! hjälp! Men oj vad jag inte ångrar det! UNDERBART med andra ord.
-
 
Andra stället.Jag, John och pappa dök med tub! Min och Johns första gång!! Hjälp. Men inte en sekund ångrar jag för åh så coolt och underbart det var. Också läskigt.
-
 
Vi tog lyxig buffé som lunch medans båten styrde till det tredje stället. 
-
 
Tredje stället var bäst tror jag. Såg nemo fiskar, stora fiskar, ett hav av manetar, dom var snälla som tur va! 
Vill inte lämna revet.... :(
-
 
Åkte hem och åt på en mexikansk resturang.Så gott!
-
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0